= Cesja leasingu operacyjnego = Mazda **2.5L e-SKYACTIV PHEV 327 wersja HOMURA w kolorze Jet Black. Polski salon z gwarancją producenta do 2029 roku! Powód sprzedaży - z samochodu jestem zadowolony, jedyny powód to powiększenie rodziny, które wymusza na mnie kupienie większego samochodu. Oczywiście samochód bezwypadkowy (możliwość sprawdzenia miernikami lakieru) i zadbany o czym poniżej w opisie. Warunki przejęcia leasingu: Przejęcie leasingu 20 325,20 zł netto (25 000 zł brutto). Koszt związany z formalnościami cesji pokrywam po swojej stronie. Pozostało 26 rat (licząc od marca) po 2 598,86 PLN netto (3 196,60 brutto) - rata progresywna, także w przypadku spadku stóp rata się zmniejszy - co już raz nastąpiło i rata się pomniejszyła o 150 zł. Wykup końcowy 69 357,72 zł netto (85 320 zł brutto) Łączny koszt całość (wliczając w to oprocentowanie leasingu, także wychodzi jakby leasing był na poziomie 0%) wynosi **157 261,46 zł netto** !! Dodatkowo: + Dorzucam opony zimowe **Michelin Pilot Alpin 5** - jedne z najlepszych na rynku (założone tylko jeden sezon). Wartość to 4500 zł + Dorzucam gumową matę zabezpieczającą bagażnik - (na stronie Mazdy to koszt około 670 zł) + Dorzuca, siatkę, które zapobiega przemieszczaniu się elementów w bagażniku (na stronie Mazdy to koszt 300zł) + Dorzucam system siatek, która zabezpiecza kabinę po złożeniu tylnich foteli i przewożeniu większych rzeczy (wpina się je przy drugim rzędzie siedzeń). Nigdy nie używane. + Kable ładujące + Zaawansowany system immobilizera EMG (radiowa karta identyfikacyjna kierowcy x 2 szt.) + Progi drzwi zostały zabezpieczone folią przeźroczystą - miejsce, najbardziej narażone na rysy (na stronie Mazdy to koszt 800zł) Pierwsza rejestracja Maja 2023 (produkcja koniec grudnia ‘22). Samochód posiada przejechane 23 500km - głównie dojazd do pracy, raz dłuższa wyprawa do Chorwacji. Możliwość jazdy na samym elektryku, wtedy spalanie to około 2l/100km. W przypadku braku ładowania (cały czas mamy dostępna moc z akumulatora, który się nie rozładowuje do 0% - system cały czas utrzymuje poziom baterii na 20% by mieć dostępną moc) to realne spalanie około 8.5l/100km. Samochód jest garażowany i zadbany. Serwisowany w ASO. Środek regularnie czyszczony kosmetykami do auto detailingu (marki Meguiar’s) tak by zabezpieczyć plastiki przed szybszym niszczeniem i blaknięciem przez promienie UV. Auto posiada kilka mikrorys na lakierze (taka specyfika wszystkich lakierów samochodowych w tych czasach). Skóra na siedzeniach nieponiszczona i pielęgnowana kosmetykami. Kierownica oraz gałka zmiany biegów w stanie idealnym. Na jednym z załączonych zdjęć zaznaczyłem drobne otarcie w środku przy nawiewie klimatyzacji (mało widoczne) oraz jedno otarcie w bagażniku (również mało widoczne) Technicznie wszystko sprawne - samochód posiada wykonane wszystkie wymagane przez Mazdę akcje serwisowe. Najważniejsze to te z zawieszeniem, które zostało wymienione na najnowsze w z Mazdy poprawiające komfort jazdy (na tym zawieszeniu przejechane około 5000km) Największe zalety samochodu dla mnie osoboście to: - Przyśpieszenie 5.8s - dzięki silnikowi elektrycznemu nie mamy również spwosonionej reakcji na gaz, które występuje w większości samochodów. Samochód reaguje natychmiast pod wciśnięciu pedału gazu. - Możliwość włączenia zdalnie klimatyzacji z dowolnego miejsca z poziomu aplikacji- super funkcja, która często jest dodatkiem w postaci webasto. Szczególnie przydatne latem gdy mamy upały i zimą. - Nagłośnienie Bose - gra rewelacyjnie. - Wentylowane siedzenia! - Bardzo szybkie sparowanie (zdalne oczywiście) z Apple Car Play i Android Auto - System kamer 360 oraz ich bardzo dobra jakość i możliwość przełączania na różne tryby. - Możliwość jazdy zarówno na samym elektryku (latem to faktycznie zasięg na poziomie 60km w mieście, zimą spada o połowę) co zmniejsza realnie koszt przejechania trasy ale też możliwość pokonywania dłuższych tras. - Powiadomienia o braku zaryglowanych drzwi i możliwość ich zdalnego zamknięcia (poprzez aplikację na telefonie) - Tryb OffRoad - w zimie podczas opadów śniegu ciężko wprowadzić samochód w poślizg. Kolejny przegląd w ASO i ubezpiecznie wypada w połowie maja. Pełne wyposażenie można sprawdzić na stronie producenta - Wersja Homara z nagłośnieniem Bose oraz elektryczną klapą bagażnika. Na wyposażeniu nie ma haka.
Oświetlenie wnętrza LED
Android Auto
System nawigacji satelitarnej
Elektryczne szyby przednie
Wspomaganie kierownicy
Kamera parkowania tył
Kabel do ładowania
Keyless entry
Alarm ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu
Gniazdo USB
Czujnik deszczu
Kierownica ogrzewana
ABS
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie
System ostrzegający o możliwej kolizji
Tempomat adaptacyjny ACC
System powiadamiania o wypadku
Podgrzewany fotel kierowcy
Aktywny asystent hamowania awaryjnego
Aktywne rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości
Oświetlenie adaptacyjne
Kurtyny powietrzne - przód
Kurtyny powietrzne - tył
Felgi aluminiowe 20
System chroniący przed kolizja
Podłokietniki - przód
Podłokietniki - tył
System start/stop
Automatyczna kontrola zjazdu ze stoku
Asystent (czujnik) martwego pola
System wspomagania hamowania
Światła do jazdy dziennej diodowe LED
Asystent zapobiegania kolizjom na skrzyzowaniu
Kontrola odległości od poprzedzającego pojazdu
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Światła do jazdy dziennej
System wykrywania zmęczenie kierowcy
Boczna poduszka powietrzna kierowcy
Lusterka boczne składane elektrycznie
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Kierownica skórzana
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - kierowca
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - pasażer
Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
Fotele przednie wentylowane
System hamowania awaryjnego dla ochrony pieszych
ESP
Lampy przeciwmgielne w technologii LED
Kontrola odległości z przodu (przy parkowaniu)
Zestaw głośnomówiący
Lampy przednie w technologii LED
Wyświetlacz typu Head-Up
Podgrzewany fotel pasażera
Podgrzewane lusterka boczne
Wspomaganie ruszania pod górę- Hill Holder
Poduszka powietrzna kierowcy
Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
Lane assist - kontrola zmiany pasa ruchu
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Oświetlenie drogi do domu
Ogrzewanie postojowe
Poduszka kolan pasażera
tylny
Kontrola odległości z tyłu (przy parkowaniu)
Siedzenie z pamięcią ustawienia
Elektryczny hamulec postojowy
Asystent pasa ruchu
Boczne poduszki powietrzne - przód
Uruchamianie silnika bez użycia kluczyków
Zmiana biegów w kierownicy
Kierownica ze sterowaniem radia
Keyless Go
Lampy tylne w technologii LED
Spryskiwacze reflektorów
System rozpoznawania znaków drogowych
Asystent jazdy w korku
Czujnik zmierzchu
Ekran dotykowy
Wycieraczki
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
Kamera panoramiczna 360
Poduszka powietrzna pasażera
Kontrola trakcji
Asystent hamowania - Brake Assist
Kierownica wielofunkcyjna
Asystent świateł drogowych
Lampy przeciwmgielne
Przyciemniane tylne szyby
Interfejs Bluetooth
Ogrzewane siedzenia tylne
System nagłośnienia
Elektrycznie ustawiany fotel pasażera
Elektryczne szyby tylne
Apple CarPlay
Radio
Klimatyzacja automatyczna
Zawieszenie komfortowe
Tapicerka skórzana
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2025-03-22
193 431 PLN
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2025-03-22
193 431 PLN
CENA
0,4%
droższa
Cena z VAT: 45197 EUR
Data sprzedaży: 17.04.2025
Kraj: Polska
Źródło:
Numer licytacji: 2129621
Stan: Używany
Typ sprzedawcy: Prywatny
Główne parametry
VIN: JMZKH0HB101120517
Rok produkcji: 2022 rok
Przebieg: 23500 km
Typ nadwozia: SUV
Rodzaj paliwa: Hybrydowy
Pojemność silnika: 2488 cm3
Moc: 191 HP
Skrzynia: Automatyczna
Nadwozie
Drzwi: 5
Kolor: Czarny
Wnętrze
Siedzenie: 5
Inne informacje
Napęd na wszystkie koła: Tak
Średnia cena Mazda CX-60 2022 z przebiegiem 10000-35000 km