Sprzedam Nissana 350z HR Touring Coupe Dane na potrzeby sprawdzenia historii pojazdu: Pierwsza rejestracja: 01.01.2007 r. VIN: JN1BZ34D87M503343 Rej.: STK7 Samochód jest w wersji HR z końca produkcji tzw. Hi-Rev/Hi-Response (wprowadzono nowy silnik VQ35HR o zwiększonej do 313KM mocy w porównaniu z wczesniejszymi rocznikami, fabrycznie zwiększono zakres obrotów, znacznie ograniczono pobór oleju [zwłaszcza w stosunku do montowanego w dwóch poprzednich rocznikach silnika RevUp 300KM], dodano wzmocnienia wewnętrzne i dodatkową przepustnicę zwiększając o 30% szybkość reakcji na gaz - ten sam silnik montowano też w limitowanej wersji Nismo). Przez fabrykę został ulepszony także układ kierowniczy, powiększono standardowe hamulce, zmienione strojenie zawieszenia oraz zoptymalizowano kontrole trakcji aby nie odcinała zbyt wcześnie mocy. W polifcie montowano też nowe lampy bi-xenon/led, zmienione wloty powietrza oraz charakterystyczną tylko dla HR i Nismo maskę z „garbem”, aby pomieścić powiększone serce. Wysoka wersja wyposażenia Touring: VLSD (szpera), fotele skórzane z podgrzewaniem, podświetlane schowki, VDC (kontrola dynamiczna pojazdu), nagłośnienie BOSE, tempomat, multimedia z kierownicy. Skrzynia: Automat z możliwością ręcznej sekwencyjnej zmiany biegów. W Polsce prawie od nowości tj. od 2008 roku, sprowadzona od dealera, jeden właściciel przez 14 lat (firma, później przepisano na osobę fiz.), u mnie dwa lata. Przebieg 113 000 km (w tym moje 14 tyś. głownie na dalsze wyjazdy wakacyjne, to moje 2-gie auto). Praktycznie cała historia w Cepiku. Czysty Carfax i inne raporty (do wglądu), nie znalazłem żadnej historii wypadkowej, poprzedni właściciel wpisał mi bezwypadkowość w umowę sprzedaży, sam żadnego wypadku nie miałem. Szyby, felgi i reflektory oryginalne. Lakier oryginalny na całej karoserii poza dwoma rantami błotnika/przedniego zderzaka, gdzie polakierowane były przytarcia parkingowe. Auto jest mechanicznie sprawne, bez żadnych kontrolek i błędów „check engine”, pełna seria, nic niedłubane ani nie chipowane. Silnik w ogóle nie bierze oleju (jeździ na Mobil 1 0w40 i taki polecam do tych aut do cywilnej jazdy) i trzyma normatywne ciśnienie, sprawna klima. Skrzynia biegów sprawdzona w polecanym na forach „Z” serwisie „Szwagromatic” pod Krakowem, nie wykazała problemów. Wiosna 2023 roku wymieniono: - olej w skrzyni biegów (przelano w sumie 14l, niedynamicznie, jak w serwisówce, przy 60k mil) na Ravenola J2S dedykowanego do tych skrzyń, - nowy olej Motul LS w szperze - plyn chlodniczy Nissan OEM - plyn OEM w maglownicy - zawór EVAP - kontrola geometrii zawieszenia Na wiosnę 2024: -nowy akumulator Yuasa w czerwcu i nowy alternator Herth + Buss -komplet nowych tarcz i klocków Brembo (4 tyś km temu) do systemu standardowego -kompletna regeneracja zacisków i wymiana płynu hamulcowego Oczywiście co rok/maks 7 tys. km wymiana oleju i wszystkich filtrów. Na wymienione wyżej części i płyny mam rachunki - są to standardowe wymiany eksploatacyjne. Na feldze opony Pirelli P Zero, jeszcze na parę sezonów. Auta te uchodzą za bezawaryjne, a wszystkie pomniejsze pierdoły, które mogą szwankować są sprawne tj. siłowniki klapy, silniki szyb, klamki. W aucie dodatkowo zachowane są oryginalne dywaniki, siatka i saszeta z logiem Z. Wady? Auto czyste i nawoskowane obraca głowy na ulicy, jednak ma już swoje lata i wymaga poprawek głownie blacharsko-estetycznych (polerka lakieru, odświeżenie felg, stare fabryczne radio-CD etc.) Przegląd za rok - na ten moment wsiadać, jeździć, zmieniać olej. Cena? Patrząc na bardzo niski przebieg, dobry stan, stale rosnącą wartość pojazdu i fakt, że podobnych pojazdów sportowych nie ma w tych pieniądzach, jest uczciwa i mieści się w średniej. Negocjacje tylko przy oględzinach - zezwalam na kontrole u dowolnego diagnosty. Sprzedaje, bo to moja kolejna 350tka (poprzednia z silnikiem DE, duzo slabsza) i ciekaw jestem innych aut - jeśli ktoś nie miał styczności z 350Z to wrażenia można opisać słowem "surowe", niczym prowadzenie "pancernego" gokarta. Nieuturbiony V6 o dużym momencie obrotowym oddaje moc bardzo liniowo, a odcina dopiero przy 7500 obrotach i jej ryk dostarcza dodatkowych emocji. BRZ czy MX-5 sprawiają wrażenie zabawek w opinii ich właścicieli, którzy mieli okazje się przejechać "Z", a jednocześnie jest ono bardziej zwarte i zwinne niż np. Camaro czy Mustang, choć dysponuje podobną do nich mocą w stosunku do masy. Polecam! PS I speak English
Podłokietniki - przód
Kierownica wielofunkcyjna
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Kierownica skórzana
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Kontrola trakcji
Podgrzewany fotel pasażera
Podgrzewane lusterka boczne
System nagłośnienia
Elektrycznie ustawiany fotel pasażera
Radio
Kierownica ze sterowaniem radia
Opony letnie
Klimatyzacja automatyczna
Wycieraczki
Tapicerka skórzana
Podgrzewany fotel kierowcy
Zawieszenie sportowe
Wspomaganie kierownicy
Felgi aluminiowe 18
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2025-01-04
64 900 PLN
2025-02-28
63 900 PLN
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2025-01-04
64 900 PLN
2025-02-28
63 900 PLN
CENA
0,0%
tańsza
Cena z VAT: 15249 EUR
Data sprzedaży: 13.03.2025
Kraj: Polska
Źródło:
Numer licytacji: 1433150
Stan: Używany
Typ sprzedawcy: Prywatny
Główne parametry
VIN: JN1BZ34D87M503343
Rok produkcji: 2007 rok
Przebieg: 113000 km
Typ nadwozia: Coupe
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 3498 cm3
Moc: 313 HP
Skrzynia: Automatyczna
Nadwozie
Drzwi: 2
Kolor: Czarny
Wnętrze
Siedzenie: 2
Inne informacje
Uszkodzenie: Nie
Napęd na wszystkie koła: Nie
Emisja CO2: 280 gr/km
Średnia cena Nissan 350Z 2007 z przebiegiem 100000-125000 km