Witam, dziś na sprzedaż oferuję swojego Lexusa GS350. Cóż można napisać – auto jeździ (prosto), skręca, hamuje... a do tego ten silnik: 300 koni V6 – zawsze ma chęć do „rozmowy”. Jakby tego było mało, to dokonuje tego przy 10,5 – 11 litrach w mieście i 8,5 – 9 litrach w trasie (przy 120-130 km/h). Miałem już kilka trzylitrówek na stanie i muszę Wam powiedzieć, że żadna z nich nie chciała spalić mniej niż 15 litrów... ja jestem tymi wynikami zachwycony do chwili obecnej. A tak na poważnie, choć to było poważnie, to auto w moich rękach od ładnych kilku lat (chyba sześciu). Dzielnie przewiózł moją rodzinę przez pół Europy. Zrobiliśmy nim ze 150 tys. km bez najmniejszych problemów. Szczęśliwie udało się tego dokonać bez jakiejkolwiek kolizji. Oczywiście nie obyło się bez „parkingowych uciekinierów”, którzy chętnie odciskali swój ślad na moim aucie. Tak więc auto posiada drobne odciski, zarysowania, oparcia o zderzaki itp. „marketowo - parkingowe niespodzianki”. Czas też dał o sobie znać w postaci korozji na przedniej masce (a myślałem, że aluminium nie koroduje – niestety myliłem się) ale jak się okazuje to typowa przypadłość tego modelu. Poza tymi mankamentami reszta wydaje się być ok i adekwatna do wieku i przebiegu auta. Praktycznie na każdym elemencie samochodu widnieją oryginalne naklejki producenckie (patrzcie zdjęcia) więc można przypuszczać, że nie dopadła go żadna poważna masakra drogowa. Bardzo bogate wyposażenie – nie wiem nawet czy nie maksymalne, wspaniałe audio MarkLevinson. I tu znalazłem jeden mankament – samochód ma nawigacje, posiadam nawet do niej płyty ale nie umiem tego uruchomić. Stwierdziłem, że i tak nie warto poświęcać jej czasu, bo na komórce i tak jest aktualniejsza i o niebo lepsza. Więc jak ruszaliśmy w nasze wakacyjne wyprawy zawsze posługiwałem się telefonem. Auto pochodzi z rynku amerykańskiego. Udało mi się ustalić, że pierwszym właścicielem był muzyk-lutnik. Następnie, od niego odkupiła go jego współpracownica (też związana z muzyką poważną – nawet wraz z samochodem odziedziczyłem nuty i płyty z muzyką poważną). Pochodziła z Wielkiej Brytanii więc sprowadziła go do Anglii. Następnie nasi dzielni rodacy ściągnęli go do Polski (ale nie w postaci kulki złomu – tylko w całości) i tak oto stałem się trzecim właścicielem auta (a pierwszym w Polsce). Przy kupnie sprawdzałem CarFaxa więc może uda mi się go odnaleźć... choć po tylu latach może być trudno. Auto miało producencką akcję serwisową, którą wykonałem w serwisie Lexusa w Warszawie. Żeby było uczciwie, to potencjalnemu nabywcy pragnę przypomnieć i uświadomić, że auto ma swój wiek i przebieg. Auto nie „pachnie fabryką” i nie błyszczy tak jak wyjeżdżał z niej. Na chwilę obecną, jak pisałem wyżej, jeździ, skręca, hamuje i ma ważne badania techniczne oraz OC. Cóż, tak czy inaczej polecam auto i tę markę, która dała mi wiele satysfakcji z jazdy i mam nadzieję, że Wam też się odwdzięczy. Przyszedł czas na zmiany ale dalej pozostaję wierny Lexusowi :) Macie pytania? - to lepiej dzwońcie, nie zawsze mam czas na pisanie (a tak naprawdę, to nienawidzę prowadzić rozmów przez sms'y – szybciej jest porozmawiać :)
Podłokietniki - tył
Boczna poduszka powietrzna kierowcy
Lampy przeciwmgielne
dwustrefowa
Tempomat
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - kierowca
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - pasażer
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Kierownica skórzana
Elektroniczny system rozdziału siły hamowania
Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
Interfejs Bluetooth
ESP
Szyberdach szklany - przesuwny i uchylny elektrycz
Podgrzewany fotel pasażera
Podgrzewane lusterka boczne
Poduszka powietrzna kierowcy
Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
Elektrycznie ustawiany fotel pasażera
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Elektryczne szyby tylne
Siedzenie z pamięcią ustawienia
Boczne poduszki powietrzne - przód
Boczne poduszki powietrzne - tył
Gniazdo USB
Radio
Kierownica ze sterowaniem radia
Spryskiwacze reflektorów
Klimatyzacja automatyczna
Czujnik zmierzchu
Elektryczne szyby przednie
Lampy ksenonowe
ABS
Tapicerka skórzana
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie
Poduszka powietrzna pasażera
Podgrzewany fotel kierowcy
Kurtyny powietrzne - przód
Kontrola trakcji
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2024-11-23
25 300 PLN
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2024-11-23
25 300 PLN
CENA
-15,7%
tańsza
Cena z VAT: 5830 EUR
Data publikacji: 23.11.2024
Data sprzedaży: 23.11.2024
Kraj: Polska
Źródło:
Numer licytacji: 6128309636
Stan: Używany
Typ sprzedawcy: Prywatny
Główne parametry
VIN: JTHBE96S370016810
Rok produkcji: 2007 rok
Przebieg: 273000 km
Typ nadwozia: Sedan
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 3441 cm3
Moc: 303 HP
Skrzynia: Automatyczna
Nadwozie
Drzwi: 4
Kolor: Czarny
Wnętrze
Siedzenie: 5
Średnia cena Lexus GS 2007 z przebiegiem 260000-285000 km