Szary Lancia Thesis 2.4 20v Emblema 2002 roku | LPG

Witam. Do sprzedania moja osobista od ponad 7miu lat Lancia Thesis w najbogatszej w tamtych latach wersji Emblema. Lancia ma obecnie przejechane 376 tyś km ale przy przebiegu 265 tyś wymieniłem silnik na nowy ponieważ mogłem kupić w bardzo okazyjnej cenie. Czyli obecnie silnik ma przejechane około 111 tyś km. Autem robię wiele kilometrów każdego miesiąca jeżdżąc niemal po całej Polsce więc przebieg zmienia się dość dynamicznie każdego dnia ;) Wszystkie usterki wymieniane na bieżąco i naprawiane na najlepszych częściach. W trakcie posiadania Lancii "włożyłem" w nią parędziesiąt tysięcy złotych. Posiadam komplet opon letnich i zimowych po dwóch sezonach. Auto bardzo ekonomiczne, na trasie przy dużych prędkościach :) spalanie 12l gazu plus dotrysk benzyny około 1l na 100km. Przy prędkości 120 km/h czyli na ekspresówce spalanie 9l gazu czyli cenowo około 4l benzyny. Niewykonalne w żadnym współczesnym aucie szczególnie klasy premium w jakiej jest Thesis. Ostatnio wymienione na nowe: kołyska przednia, alternator, elementy przedniego zawieszenia, przewody wysokiego ciśnienia od wspomagania kierownicy i wysprzęglika, klamki przednich drzwi ( w starych zawodziła elektronika, nowe są w innym kolorze ale nawet ciekawie to wygląda więc nie malowałem ich ), tarcze i klocki przednie, świece, tłumik. W tym miesiącu wymieniony olej i wszystkie filtry łącznie z kabinowym. Lancię sprzedaję ponieważ zanim świat zaleją mało użyteczne elektryki chcę pojeździć jeszcze autem z dużym wolnossącym silnikiem. Poluję na Genesisa V6 3.8l :). Thesis ma kilka początkowych ognisk korozji co pokazałem na zdjęciach. Dlatego cena jest do niewielkiej negocjacji. Nie ukrywam, że chętnie Lancię sprzedałbym fascynatowi marki takiemu jak ja :). Na tym silniku można zrobić jeszcze setki tysięcy kilometrów. Silnik rzędowy 5 cylindrów, wolnossący bez doładowania. Jedyne chyba obecnie auto którego właściciele spotykając się na drodze mrugają do siebie światłami :). Na więcej pytań chętnie odpowiem telefonicznie.
Ważniejsze elementy wyposażenia:
16-calowe felgi aluminiowe typu „Stile Elegante”
Elektrycznie regulowane, składane, podgrzewane i zakrzywione asferycznie lusterka zewnętrzne z oświetleniem otoczenia
Reflektory biksenonowe
Tylne światła LED (pierwsze na świecie)
Elektryczne szyby przednie i tylne z funkcją automatycznego otwierania i zamykania szyb
Automatyczna klimatyzacja trzystrefowa z wentylacją pośrednią (pierwsza na świecie w wprowadzonym w tym samym czasie VW Phaeton)
Schowek w podłokietniku przednim klimatyzowany i podgrzewany
Elektryczny hamulec postojowy (pierwszy na świecie, pierwszy pojazd na rynku z tą funkcją)
Automatyczny asystent ruszania pod górę
Tempomat
czujnik deszczu
czujnik zmierzchu
Wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą
System Connect+ Hifi z komputerem pokładowym i sterowaniem głosowym
ABS, EBD, ASR, MSR i ESP
Wielostopniowy system poduszek powietrznych z 8 poduszkami powietrznymi (wyłączane boczne poduszki powietrzne również z tyłu!)
Elektronicznie sterowane amortyzatory (typu Skyhook, również pierwsze na świecie)
Elektrycznie sterowane zamykanie klapy tylnej (miękkie zamykanie)
Elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią trzech pozycji fotela kierowcy, lusterkami zewnętrznymi, kierownicą (osiowo i pionowo) oraz elektrycznie regulowane zagłówki
Moduł nawigacji dla systemu Connect+
System dźwiękowy Bose® ze zmieniarką CD
Podłokietnik tylny ze sterowaniem elektryczną roletą przeciwsłoneczną, elektryczną regulacją fotela pasażera, uchwytem na kubek, gniazdkiem 12 V i pilotem Connect Nav+
Wnętrze wykończone skórą Poltrona Frau z podgrzewanymi przednimi siedzeniami
Przyciemnione tylne szyby boczne
Fotele przednie z elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego w dwóch płaszczyznach
System komfortowego wsiadania i wysiadania - kierownica unosi się a fotel odjeżdża do tyłu
Halogeny przeciwmgielne
Czujniki parkowania przód - tył
Po wrzuceniu biegu wstecznego prawe lusterko opuszcza się (lepsza widoczność jezdni przy parkowaniu)
Wnętrze oprócz najwyższej jakości skóry wykończone prawdziwym drewnem, aluminium i stopem magnezu
Wysokiej jakości sekwencyjna instalacja LPG włoskiej firmy ZAVOLI ( lider w instalacjach lpg )
Butla LPG 60l w kole zapasowym, zasięg na lpg od 400 do 530 km
Nagłośnienie BOSE zachwyci najbardziej wymagającego melomana
Wejście na kasety :) - kilka swoich z młodości przesłuchałem :)
System SOS, jednym przyciskiem łączymy się z numerem 112 ( niespotykane w wielu autach do dzisiaj )
Otwieranie i zamykanie szyb oraz otwieranie bagażnika z pilota
i wiele innych ciekawostek o których pewnie zapomniałem napisać.

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-05-17 19 800 PLN

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-05-17 19 800 PLN

CENA

0,0%

tańsza

  • Cena z VAT: 4641 EUR
  • Data publikacji: 17.05.2024
  • Data sprzedaży: 17.05.2024
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6118487055
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • Rok produkcji: 2002 rok
  • Przebieg: 115000 km
  • Typ nadwozia: Sedan
  • Rodzaj paliwa: LPG
  • Pojemność silnika: 2446 cm3
  • Moc: 170 HP
  • Skrzynia: Manualna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Szary

Wnętrze

  • Siedzenie: 5

Średnia cena Lancia Thesis 2002 z przebiegiem 105000-125000 km

Liczba sprzedaży 1
Średnia cena € 4641
Cena minimalna € 4641
Cena maksymalna € 4641

CENA

0,0%

tańsza

  • Cena: 4641 EUR
  • Cena z VAT: 4641 EUR
  • Data publikacji: 17.05.2024
  • Data sprzedaży: 17.05.2024
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6118487055
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • Rok produkcji: 2002 rok
  • Przebieg: 115000 km
  • Typ nadwozia: Sedan
  • Rodzaj paliwa: LPG
  • Pojemność silnika: 2446 cm3
  • Moc: 170 HP
  • Skrzynia: Manualna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Szary

Wnętrze

  • Siedzenie: 5