Mitsubishi L200 polift 2013 z polskiego salonu, jestem drugim właścicielem od 5 lat. (Do auta mam przyczepkę towarową DMC 650, łączne DMC 3.5t, bez viatol) Podstawowe dane techniczne: DMC – 2850 Masa własnai: 2100kg. Wymiary auta: Długość 492cm, szerokość bez lusterek: 178cm, wysokość (bez sprzętu na dachu) 194cm Wymiary przestrzeni ładunkowej: Długość 125cm, szerokość 147cm, wysokość 93cm, wysuwana płyta 101x101cm Prześwit z przodu 32cm, z tyłu pod główką mostu 25cm Wyposażenie: - 6 poduszek powietrznych (kierowcy i pasażera, boczne w fotelach i kurtyny) - Skrzynia automatyczna z tiptronic - System kontroli trakcji z „trybem terenowym”. - Napęd oczywiście Superselect – możemy używać napędu na 4 koła podczas jazdy po asfalcie - Klimatronik – świeżo po pełnym serwisie - Skórzana tapicerka oryginalna mitsubishi z nowszej generacji, fotel kierowcy elektrycznie sterowany - Czujnik deszczu – automatyczne wycieraczki - Czujnik zmierzchu – automatyczne światła - Tempomat ze sterowaniem z kierownicy - Radio z aux i sterowaniem z kierownicy - Komputer pokładowy - Lusterka boczne podgrzewane, elektrycznie ustawiane i składane - 4x elektryczne szyby - Opuszczana szyba tylna - CB Radio i antena firmy President - Uchwyt na tablet RAM Mount - Uchwyt na telefon IOttie Modyfikacje: - Wygłuszone wnętrze matami Bitmat, całe wnętrze łącznie z deską, wszystkie drzwi, dach i tylna ściana zostały wyjęte, podłoga oczyszczona z oznak rudej, zabezpieczona podkładem epoksydowym. Całość wygłuszona matami butylowymi i piankowymi. Przednia tapicerka drzwi wymieniona na tą z Pajero Sport. - Pełny komplet zawieszenia Lovells +2 cale łącznie z resorami, bez jakichkolwiek podkładek, biedaliftów. Resory na wiosnę zostały ogarnięte – rozebrane, przeszlifowane, pomalowane, posmarowane. - Koła 33 cale: alufelgi oem mitsubishi, opony Cooper ST Maxx 255/80r17. Bez żadnych dystansów itd. - nic nie obciera, wszystko współgra. Na zapasie zgodnie ze sztuką również takie samo koło. - Customowa płyta pod wyciągarkę z płytą osłonową aluminiową i uchwytami na szekle. Płyta wpasowana w miejsce oryginalnej dolnej dokładki zderzaka. Wyciągarka 12500 z liną syntetyczną 28m i pilotem bezprzewodowym. Dostęp do sprzęgła wyciągarki, widoczność liny. - Bullbar firmy Steeler z homologacją - Bagażnik dachowy aluminiowy z poprzeczkami, mocowaniem na trapy ARB i łopatę. Poprzeczki z profili perforowanych, do dalszej rozbudowy. - Ledbar Osram VX1000 wkomponowany w bagażnik dachowy, cichy, niegwiżdżący, zabezpieczony przed amatorami cudzej własności. - Zamontowany komplet foteli skórzanych z nowszej generacji – bez żadnych modyfikacji mocowań, SRS – wszystko p&p. - Lampy przednie wnętrza pomalowane na czarno, ledowe kierunkowskazy, ledowe mijania (możliwość powrotu do oryginału), ledowe drogowe z postojowymi. - Przednie nadkola oryginalne w strukturze, przykręcane. - Boczne kierunki led - Snorkel firmy Snake 4x4 - Dodatkowe lusterka do jazdy w terenie (widać w nich tylne koła, świetnie sprawdza się w ciasnych miejscach i w miejskiej dżungli - Hak w standardzie amerykańskim, oczywiście dodaję w zestawie kulę z homologacją. - Gniazdo przyczepy 13 pin - Światła cofania LED - Porządne ledowe światło przeciwmgłowe z homologacją. - Dodatkowe oświetlenie pozycyjne na bagażniku dachowym. Zabudowa: - Została wykonana tak, aby maksymalnie możliwie skrócić tył pojazdu – rama niedotykana, nieskracana, na bazie oryginalnej ściany i podłogi. - Górna część jest z możliwością demontażu - Burta tylna otwierana pionowo w dół – pełny dostęp do przestrzeni ładunkowej. - Otwierane boczne klapy zamykane na zamek. - Tylna klapa zamykana na klucz z możliwością montażu centralnego zamka (klamka z nissana navary) - Relingi pod bagażnik lub namiot dachowy. - Wysuwana podłoga 101x101cm. - Błotniki firmy Domar - światła tylne w zabudowie z homologacją - Przestrzeń za nadkolami przewidziana do montażu dodatkowych kanistrów. Pod maską: - Intercooler firmy FMIC nad silnikiem, z wlotem na masce. Turbodziura w tym aucie praktycznie nie istnieje. - Filtr stożkowy marki Pipercross w airboxie - Oil Catch Can z filterkiem - Duży Akumulator 125ah, 950A - Zbiornik 5l na spryskiwacz - Zmodyfikowany wydech z uwagi na koło zapasowe Auto jest przeznaczone na rynek rosyjski, wyposażone w dogrzewacz silnika i przede wszystkim termostat skrzyni biegów – nie występuje problem wadliwego działania skrzyni w trakcie niskich temperatur, temat powszechny w egzemplarzach z zachodu. Podwozie i rama były od początku zabezpieczone przez poprzedniego właściciela, są w bardzo dobrym stanie, jednak na ramie widoczny na zdjęciu nalot rdzy. Ja tego nie robię, aby kupujący miał pełen wgląd w stan ramy i podwozia. Jedyny element ramy zabezpieczany przeze mnie to tył ramy, podczas montażu zderzaka oraz miejsce numeru VIN - jego czytelność jest wymogiem. Przez okres posiadania ramę cyklicznie (co 2-3 miesiące oraz po każdej błotnej kąpieli) myłem w środku karcherem z końcówką do rur. Przy każdym myciu nadwozia również myłem podwozie i ramę. Auto jest w pełni sprawne, jeżdżące, gotowe do drogi, jednak po zakupie sugerowałbym: - pełny serwis olejowy - wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów - zabezpieczenie ramy i podwozia Czyli standardowe czynności po zakupie auta. Dodatkowo, uczciwość nakazuje mi wskazać nieuniknione minusy auta: - Sporadycznie pojawia się błąd kontroli trakcji, auto dalej jeździ, nie ma trybu serwisowego, ale błąd jak się pojawia, tak znika – od kilku miesięcy jest nieobecny, ale moim obowiązkiem jest o tym powiedzieć. Sporo czasu spędziłem na walce z tym, ale prawdopodobnie powód jest prozaiczny – ciśnienie w kołach, jeśli zaniedbamy, to przy tak dużych kołach pojawiają się różnice w prędkości obrotowej. Problem może być też elektryczny, nie jestem w stanie tego określić. Cena oczywiście uwzględnia konieczność oddania auta do specjalisty w tym zakresie. - Do pełni szczęścia auta wyprawowego fajnie by było założyć oświetlenie robocze – dla zdecydowanego nabywcy dokładam do auta zakupione już oświetlenie oraz fabrycznie nowy sterownik 12 kanałowy Voswitch.
Podłokietniki - przód
Podłokietniki - tył
Kurtyny powietrzne - tył
Kierownica wielofunkcyjna
Lampy przeciwmgielne
Lusterka boczne składane elektrycznie
Tempomat
Wspomaganie kierownicy
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Kierownica skórzana
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Przyciemniane tylne szyby
Elektroniczny system rozdziału siły hamowania
ESP
Lampy przednie w technologii LED
Podgrzewany fotel pasażera
Podgrzewane lusterka boczne
System nagłośnienia
Hak
Poduszka powietrzna kierowcy
Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Opony off-road
Elektryczne szyby tylne
Boczne poduszki powietrzne - przód
Radio
Kierownica ze sterowaniem radia
Czujnik deszczu
Lampy tylne w technologii LED
Klimatyzacja automatyczna
Czujnik zmierzchu
Wycieraczki
Elektryczne szyby przednie
ABS
Tapicerka skórzana
Poduszka powietrzna pasażera
Podgrzewany fotel kierowcy
Kurtyny powietrzne - przód
Zawieszenie sportowe
Kontrola trakcji
Felgi aluminiowe 17
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2024-06-20
61 900 PLN
Historia zmian ceny
Data
Cena z VAT
Cena bez VAT
2024-06-20
61 900 PLN
CENA
0,0%
tańsza
Cena z VAT: 14311 EUR
Data publikacji: 20.06.2024
Data sprzedaży: 20.06.2024
Kraj: Polska
Źródło:
Numer licytacji: 6124019762
Stan: Używany
Typ sprzedawcy: Prywatny
Główne parametry
VIN: MMCJYKB40ED010032
Rok produkcji: 2013 rok
Przebieg: 290000 km
Typ nadwozia: SUV
Rodzaj paliwa: Diesel
Pojemność silnika: 2477 cm3
Moc: 178 HP
Skrzynia: Automatyczna
Nadwozie
Drzwi: 4
Kolor: Czarny
Wnętrze
Siedzenie: 5
Inne informacje
Uszkodzenie: Nie
Napęd na wszystkie koła: Tak
Emisja CO2: 248 gr/km
Średnia cena Mitsubishi L200 2013 z przebiegiem 280000-300000 km