MMCJYKB40ED010032

Czarny Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP 2013 roku | Diesel


Mitsubishi L200 polift 2013 z polskiego salonu, jestem drugim właścicielem od 5 lat.
(Do auta mam przyczepkę towarową DMC 650, łączne DMC 3.5t, bez viatol)
Podstawowe dane techniczne:
DMC – 2850
Masa własnai: 2100kg.
Wymiary auta:
Długość 492cm, szerokość bez lusterek: 178cm, wysokość (bez sprzętu na dachu) 194cm
Wymiary przestrzeni ładunkowej:
Długość 125cm, szerokość 147cm, wysokość 93cm, wysuwana płyta 101x101cm
Prześwit z przodu 32cm, z tyłu pod główką mostu 25cm
Wyposażenie:
- 6 poduszek powietrznych (kierowcy i pasażera, boczne w fotelach i kurtyny)
- Skrzynia automatyczna z tiptronic
- System kontroli trakcji z „trybem terenowym”.
- Napęd oczywiście Superselect – możemy używać napędu na 4 koła podczas jazdy po asfalcie
- Klimatronik – świeżo po pełnym serwisie
- Skórzana tapicerka oryginalna mitsubishi z nowszej generacji, fotel kierowcy elektrycznie sterowany
- Czujnik deszczu – automatyczne wycieraczki
- Czujnik zmierzchu – automatyczne światła
- Tempomat ze sterowaniem z kierownicy
- Radio z aux i sterowaniem z kierownicy
- Komputer pokładowy
- Lusterka boczne podgrzewane, elektrycznie ustawiane i składane
- 4x elektryczne szyby
- Opuszczana szyba tylna
- CB Radio i antena firmy President
- Uchwyt na tablet RAM Mount
- Uchwyt na telefon IOttie
Modyfikacje:
- Wygłuszone wnętrze matami Bitmat, całe wnętrze łącznie z deską, wszystkie drzwi, dach i tylna ściana zostały wyjęte, podłoga oczyszczona z oznak rudej, zabezpieczona podkładem epoksydowym. Całość wygłuszona matami butylowymi i piankowymi. Przednia tapicerka drzwi wymieniona na tą z Pajero Sport.
- Pełny komplet zawieszenia Lovells +2 cale łącznie z resorami, bez jakichkolwiek podkładek, biedaliftów. Resory na wiosnę zostały ogarnięte – rozebrane, przeszlifowane, pomalowane, posmarowane.
- Koła 33 cale: alufelgi oem mitsubishi, opony Cooper ST Maxx 255/80r17. Bez żadnych dystansów itd. - nic nie obciera, wszystko współgra. Na zapasie zgodnie ze sztuką również takie samo koło.
- Customowa płyta pod wyciągarkę z płytą osłonową aluminiową i uchwytami na szekle. Płyta wpasowana w miejsce oryginalnej dolnej dokładki zderzaka. Wyciągarka 12500 z liną syntetyczną 28m i pilotem bezprzewodowym. Dostęp do sprzęgła wyciągarki, widoczność liny.
- Bullbar firmy Steeler z homologacją
- Bagażnik dachowy aluminiowy z poprzeczkami, mocowaniem na trapy ARB i łopatę. Poprzeczki z profili perforowanych, do dalszej rozbudowy.
- Ledbar Osram VX1000 wkomponowany w bagażnik dachowy, cichy, niegwiżdżący, zabezpieczony przed amatorami cudzej własności.
- Zamontowany komplet foteli skórzanych z nowszej generacji – bez żadnych modyfikacji mocowań, SRS – wszystko p&p.
- Lampy przednie wnętrza pomalowane na czarno, ledowe kierunkowskazy, ledowe mijania (możliwość powrotu do oryginału), ledowe drogowe z postojowymi.
- Przednie nadkola oryginalne w strukturze, przykręcane.
- Boczne kierunki led
- Snorkel firmy Snake 4x4
- Dodatkowe lusterka do jazdy w terenie (widać w nich tylne koła, świetnie sprawdza się w ciasnych miejscach i w miejskiej dżungli
- Hak w standardzie amerykańskim, oczywiście dodaję w zestawie kulę z homologacją.
- Gniazdo przyczepy 13 pin
- Światła cofania LED
- Porządne ledowe światło przeciwmgłowe z homologacją.
- Dodatkowe oświetlenie pozycyjne na bagażniku dachowym.
Zabudowa:
- Została wykonana tak, aby maksymalnie możliwie skrócić tył pojazdu – rama niedotykana, nieskracana, na bazie oryginalnej ściany i podłogi.
- Górna część jest z możliwością demontażu
- Burta tylna otwierana pionowo w dół – pełny dostęp do przestrzeni ładunkowej.
- Otwierane boczne klapy zamykane na zamek.
- Tylna klapa zamykana na klucz z możliwością montażu centralnego zamka (klamka z nissana navary)
- Relingi pod bagażnik lub namiot dachowy.
- Wysuwana podłoga 101x101cm.
- Błotniki firmy Domar
- światła tylne w zabudowie z homologacją
- Przestrzeń za nadkolami przewidziana do montażu dodatkowych kanistrów.
Pod maską:
- Intercooler firmy FMIC nad silnikiem, z wlotem na masce. Turbodziura w tym aucie praktycznie nie istnieje.
- Filtr stożkowy marki Pipercross w airboxie
- Oil Catch Can z filterkiem
- Duży Akumulator 125ah, 950A
- Zbiornik 5l na spryskiwacz
- Zmodyfikowany wydech z uwagi na koło zapasowe
Auto jest przeznaczone na rynek rosyjski, wyposażone w dogrzewacz silnika i przede wszystkim termostat skrzyni biegów – nie występuje problem wadliwego działania skrzyni w trakcie niskich temperatur, temat powszechny w egzemplarzach z zachodu.
Podwozie i rama były od początku zabezpieczone przez poprzedniego właściciela, są w bardzo dobrym stanie, jednak na ramie widoczny na zdjęciu nalot rdzy. Ja tego nie robię, aby kupujący miał pełen wgląd w stan ramy i podwozia. Jedyny element ramy zabezpieczany przeze mnie to tył ramy, podczas montażu zderzaka oraz miejsce numeru VIN - jego czytelność jest wymogiem.
Przez okres posiadania ramę cyklicznie (co 2-3 miesiące oraz po każdej błotnej kąpieli) myłem w środku karcherem z końcówką do rur. Przy każdym myciu nadwozia również myłem podwozie i ramę.
Auto jest w pełni sprawne, jeżdżące, gotowe do drogi, jednak po zakupie sugerowałbym:
- pełny serwis olejowy
- wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów
- zabezpieczenie ramy i podwozia
Czyli standardowe czynności po zakupie auta.
Dodatkowo, uczciwość nakazuje mi wskazać nieuniknione minusy auta:
- Sporadycznie pojawia się błąd kontroli trakcji, auto dalej jeździ, nie ma trybu serwisowego, ale błąd jak się pojawia, tak znika – od kilku miesięcy jest nieobecny, ale moim obowiązkiem jest o tym powiedzieć. Sporo czasu spędziłem na walce z tym, ale prawdopodobnie powód jest prozaiczny – ciśnienie w kołach, jeśli zaniedbamy, to przy tak dużych kołach pojawiają się różnice w prędkości obrotowej. Problem może być też elektryczny, nie jestem w stanie tego określić. Cena oczywiście uwzględnia konieczność oddania auta do specjalisty w tym zakresie.
- Do pełni szczęścia auta wyprawowego fajnie by było założyć oświetlenie robocze – dla zdecydowanego nabywcy dokładam do auta zakupione już oświetlenie oraz fabrycznie nowy sterownik 12 kanałowy Voswitch.

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-06-20 61 900 PLN

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-06-20 61 900 PLN

CENA

0,0%

tańsza

  • Cena z VAT: 14311 EUR
  • Data publikacji: 20.06.2024
  • Data sprzedaży: 20.06.2024
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6124019762
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • VIN: MMCJYKB40ED010032
  • Rok produkcji: 2013 rok
  • Przebieg: 290000 km
  • Typ nadwozia: SUV
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2477 cm3
  • Moc: 178 HP
  • Skrzynia: Automatyczna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Czarny

Wnętrze

  • Siedzenie: 5

Inne informacje

  • Uszkodzenie: Nie
  • Napęd na wszystkie koła: Tak
  • Emisja CO2: 248 gr/km

Średnia cena Mitsubishi L200 2013 z przebiegiem 280000-300000 km

Liczba sprzedaży 2
Średnia cena € 12073
Cena minimalna € 9836
Cena maksymalna € 14311

Ostatnio sprzedany Mitsubishi L200 2013 z przebiegiem 280000-300000 km

CENA

0,0%

tańsza

  • Cena: 14311 EUR
  • Cena z VAT: 14311 EUR
  • Data publikacji: 20.06.2024
  • Data sprzedaży: 20.06.2024
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6124019762
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • VIN: MMCJYKB40ED010032
  • Rok produkcji: 2013 rok
  • Przebieg: 290000 km
  • Typ nadwozia: SUV
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2477 cm3
  • Moc: 178 HP
  • Skrzynia: Automatyczna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Czarny

Wnętrze

  • Siedzenie: 5

Inne informacje

  • Uszkodzenie: Nie
  • Napęd na wszystkie koła: Tak
  • Emisja CO2: 248 gr/km