VF7TDUHZJ78014732

Ciemnoniebieski Citroën C6 2.7 HDi 24V Business 2008 roku | Diesel


Auto w pełnym serwisie własnym.
Auto przygotowywane do stanu fabrycznego.
Serwis:
Olej w silniku co 10 000 km: Total Quartz 9000 5W40
Olej w automatycznej skrzyni – statycznie co 20 000 km: Motul ATF JWS3309
Corocznie wszystkie filtry
Tapicerka skórzana – konserwacja: wiosną i jesienią
Koła lato: 245/45/R18 Michelin Primacy 3 – opony 2019/20 rok, na oryginalnych odnowionych alufelgach wraz z czujnikami ciśnienia.
Podczas użytkowania przeze mnie, auto nie miało przygód drogowych.
W momencie zakupu Citroena – pomiary grubości lakieru wykazywały następujące wartości:
Rama, progi – 90
Drzwi, dach, klapa bagażnika, błotniki, tylne nadkola – 160
Maska – 400
Auto przed zakupem było starannie wyselekcjonowane (obejrzałem wówczas chyba z 10 aut-zdobyte doświadczenia bezcenne)
Auto przez I właściciela było zabezpieczone jakimś lakierem bezbarwnym? (twardy lakier, bardzo dobrze się trzyma, jest odporny na uderzenia i zarysowania wygląda świeżo – w przyszłym roku planowałem pełny detaling).
Wykaz czynności serwisowych Citroena C6 od momentu zakupu (wcześniej historia serwisowa – książka serwisowa auta prowadzona do 165 000 km).
Przebieg: 160 - 190 000 km
Wymiana:
1) Rozrząd + pompa wody
2) Pasek osprzętu + rolka napinacza + rolka prowadząca
3) Świece żarowe (6 szt).
4) Płyn chłodniczy
5) EGR – 2 sztuki
6) Wszystkie żarówki (bez xenonów)
7) Serwis telematyki rt4 (nowe oprogramowanie, mapy, polskie menu, kontrola HDD)
Przebieg: 190 – 200 000 km
Wymiana:
1) Piasty tylne wraz z łożyskami, tarczami i klockami hamulcowymi
2) Regeneracja zacisków hamulcowych – tył
3) Termostat wraz z obudową, króciec wody, trójnik, przewody układu chłodzenia (komplet)
4) Alternator
5) Pompa wspomagania + przewód wysokociśnieniowy
6) Sprężarka klimatyzacji
7) Sfery zawieszenia – komplet 7 sfer
8) Wymiana płynu LDS
9) Przewody hydrauliczne siłowników – przód
10) Pompa hamulcowa + serwo
11) Wahacze zbieżności – tylne
12) Odbojniki tylne
13) Cięgna konektorów wysokości (4 sztuki)
14) Naprawa zderzaka przedniego + polerowanie reflektorów + wymiana żarników xenon
Przebieg: 200 – 210 000 km
Wymiana:
1) Rozrusznik
2) Akumulator
3) Kompletne zawieszenie przód wraz z siłownikami
4) Konektory poziomowania przód
5) Łożyska kół – przód
6) Półosie napędowe
7) Tarcze, klocki hamulcowe – przód
8) Nowe opony renowacja felg 18
9) Pełna regeneracja przekładni kierowniczej
Przebieg: 210 – 235 000 km
Wymiana:
1) Modułu kierunkowskazów, manetki sterowania telematyką
2) Regeneracja pompy zawieszenia
3) Akumulatora
4) Bloku mechatronicznego skrzyni biegów plus nowy olej.
5) Nowy katalizator główny plus czyszczenie FAP.
6) Przewodu powrotnego wtryskiwaczy
7) Wymiana przepływomierzy
8) Chłodnicy wody plus nowy płyn chłodniczy i zbiornik płynu
9) Sprawdzenie intercoolera na szczelność
10) Chłodnicy klimatyzacji plus nowe uszczelki w układzie i nowy czynnik
11) Przekaźników wentylatorów
12) Siłowników maski oraz klapy bagażnika
13) Kontrola zbieżności
Aktualnie do weryfikacji i ewentualnej naprawy:
1) Wtryskiwacze, trzeba zmienić podkładki, zweryfikowałbym też na stole probierczym wtryski czy trzymają parametry (są oryginalne, a przy tym przebiegu wymagają już uwagi - na komputerze trzymają parametry).
2) Przy przebiegu max. 260 000 ja wymieniłbym rozrząd.
Wszystko potwierdzone fakturami i paragonami zakupu. Większość usług serwisowych była wykonywana przeze mnie osobiście, jeżeli do naprawy były potrzebne dedykowane narzędzia bądź wymagana specjalistyczna technologia naprawy auto było odstawiane do serwisu Citroena (faktury za naprawy).
Auto dla świadomego nabywcy w stosownym do ceny stanie technicznym i wizualnym. W cenie auta duży pakiet części (już coraz mniej dostępnych) obejmujący mi.in.: 2 turbiny, małe katalizatory, elementy zawieszenia, EGR-y, odnowiony układ wydechowy, siłowniki tył, regulatory ciśnienia przód i tył, płyn płyn eolysys na dolewkę, technologie napraw i dużo materiałów technicznych). Części są: 1) nowe, 2) z aut o bardzo niskim przebiegu, 3) wymontowane z auta i będą się nadawały do ewentualnej regeneracji.
Możliwość zakupu bez pakietu części. Wtedy cena stosownie niższa.

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-12-09 43 000 PLN
2025-08-19 35 900 PLN

Historia zmian ceny

Data Cena z VAT Cena bez VAT
2024-12-09 43 000 PLN
2025-08-19 35 900 PLN

CENA

77,8%

droższa

  • Cena z VAT: 8422 EUR
  • Data publikacji: 09.12.2024
  • Data sprzedaży: 18.09.2025
  • Czas sprzedaży: 283 dni
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6130508172
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • VIN: VF7TDUHZJ78014732
  • Rok produkcji: 2008 rok
  • Przebieg: 237000 km
  • Typ nadwozia: Sedan
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2720 cm3
  • Moc: 204 HP
  • Skrzynia: Automatyczna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Ciemnoniebieski

Wnętrze

  • Siedzenie: 5

Średnia cena Citroën C6 2008 z przebiegiem 225000-250000 km

Liczba sprzedaży 5
Średnia cena € 3773
Cena minimalna € 1055
Cena maksymalna € 8422

CENA

77,8%

droższa

  • Cena: 8422 EUR
  • Cena z VAT: 8422 EUR
  • Data publikacji: 09.12.2024
  • Data sprzedaży: 18.09.2025
  • Czas sprzedaży: 283 dni
  • Kraj: Polska
  • Źródło: otomoto.pl
  • Numer licytacji: 6130508172
  • Stan: Używany
  • Typ sprzedawcy: Prywatny

Główne parametry

  • VIN: VF7TDUHZJ78014732
  • Rok produkcji: 2008 rok
  • Przebieg: 237000 km
  • Typ nadwozia: Sedan
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2720 cm3
  • Moc: 204 HP
  • Skrzynia: Automatyczna

Nadwozie

  • Drzwi: 4
  • Kolor: Ciemnoniebieski

Wnętrze

  • Siedzenie: 5